- Kryteria oceny nauczyciela:
- zawartość merytoryczna wspólnej prezentacji zespołu – poziom i jakość wykorzystanych informacji (0 – 10pkt)
- ogólne wrażenie estetyczne prezentacji zespołowej – przejrzystość, czytelność, ciekawa grafika, prawidłowa ortografia i interpunkcja (0 – 4pkt)
- sposób przedstawienia tematu, pomysłowość (0 – 4pkt)
- zawartość merytoryczna elementów interaktywnych (mapy mentalnej, quizów, krzyżówki, filmiku) – dobór treści, wyłonienie najważniejszych informacji, poprawność merytoryczna (0 – 10 pkt)
- sposób wykonania elementów interaktywnych (mapy mentalnej, quizów, krzyżówki, filmiku) – grafika, kolorystyka, animacje (0 – 4pkt)
- umiejętność współpracy w grupie - na podstawie obserwacji nauczyciela i ankiety wypełnianej przez uczniów (0 – 4pkt)
- Sposób oceniania:
Punkty 1a, 1b,
1c będą oceniane poprzez przydzielenie
jednakowej liczby punktów wszystkim członkom zespołu, punkty 1d, 1e, 1f będą
oceniane dla każdego członka zespołu osobno.
- Skala ocen
Skala ocen
|
Liczba punktów
|
celująca
|
35 - 36
|
bardzo dobra
|
32 - 34
|
dobra
|
25 - 31
|
dostateczna
|
18 - 24
|
dopuszczająca
|
12 – 17
|
niedostateczna
|
0 - 7
|